Samsung CP1370-S

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung CP1370-S op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

wisebelly 28-01-2015
Geschreven voor: Samsung CP1370-S

Ik kan helaas nog niet veel melden daar ik de combimagnetron heb aangeschaft als 2e oven maar ik ben lyrisch over de keramische wanden die heerlijk makkelijk schoon te maken zijn dat was eigenlijk de belangrijkste reden voor de aanschaf in combinatie met uiterlijk en prijs tov de concurrenten.
Bezit heel veel samsung items in huis en ben echt een fan van samsung!

Sophie48 26-01-2015
Geschreven voor: Samsung CP1370-S

De combi-oven is perfect voor ons huis. We hebben geen plaats voor een inbouw oven maar wilde wel graag een ruime grote oven, deze bleken erg lastig om te vinden. Daarom is de vormgeving van de Samsung CP1370 erg fijn.
Qua gebruik is de oven zeer fijn de vele mogelijkheden zijn makkelijk te gebruiken, en er hoeven geen ingewikkelde instellingen te worden ingevoerd. Na het aansluiten van de oven, is deze meteen te gebruiken.
Over duurzaamheid weet ik het niet zo goed, het is pas mijn eerste oven, zover ik weet is het een duurzame oven.

Fred Voorheijen 20-01-2015
Geschreven voor: Samsung CP1370-S

Mooi apparaat. In tegenstelling tot voorgaande, goedkopere combi-magnetron weet deze de temperaturen wél te halen. Talloze mogelijkheden die we nog niet allemaal onderzocht hebben.

CJ85 18-01-2015
Geschreven voor: Samsung CP1370-S

De magnetron is erg makkelijk in gebruik zeker door de verschillende voorgeprogrammeerde kookprogramma's. Verder is de magnetron ook ruim.

Jan19680 17-01-2015
Geschreven voor: Samsung CP1370-S

Uitermate tevreden over deze magnetron. Mooi design, veel functies, eenvoudige bediening, eenvoudig schoon te maken en veel accessoires.
Super apparaat !!!

brutcos 10-01-2015
Geschreven voor: Samsung CP1370-S

mooi degelijk apparaat, gebruiksvriendelijk. werkt keurig. makkelijk in te stellen.een van de weinige magnetrons met een openklappend deurtje

walrus1968 08-01-2015
Geschreven voor: Samsung CP1370-S

prima combi magnetron met ruim voldoende mogelijkheden.
Makkelijk in gebruik door de goede gebruiksaanwijzing en heldere bestikkering.
ietwat grote vormgeving is dus aanwezig in je keuken.
product voelt en ziet er duurzaam uit.

Truusje1962 04-01-2015
Geschreven voor: Samsung CP1370-S

Zeer eenvoudig in gebruik.Met de handleiding is het resultaat verbluffend eenvoudig te bereiden en smakelijk

Romario pizza bakker 02-01-2015
Geschreven voor: Samsung CP1370-S

Wegens defekt gaan van mijn 15 jaar oude moulinex (combi-microwave) ben ik overgestapt naar Samsung omdat ik daar al een TV, soundbar en dvd-speler van heb en erg tevreden over dit merk ben.
Erg makelijke bediening en de accessoires zoals bakplaat en roosters etc. vind ik hem erg compleet.
Geen stoommaaltijden mee te bereiden, maar een appart bakje waar je water in moet doen om de oven met stoom te reinigen, hierna alleen met een doek afnemen en klaar is Kees.

Natasja070 21-12-2014
Geschreven voor: Samsung CP1370-S

Over duurzaamheid kan ik niets zeggen aangezien ik de combimagnetron 2 weken bezit. Werkt prima, neemt niet veel plek in en is ruim van binnen. Is makkelijk te bedienen en doet wat het belooft te doen. Ben erg blij met het bruineerbord want het maakt je pizza, ovenpatat, aardappelpartjes etc. lekker knapperig. Afbakbroodjes hoeven niet omgedraaid te worden want de onderkant wordt ook bruin. Wij zijn erg tevreden.

ivar86 15-12-2014
Geschreven voor: Samsung CP1370-S

De CP1370 is een simpel te bedienen magnetron oven. Door de twee draaiknoppen gebruik je gemakkelijk alle functies. De combi heeft een strak design en oogt kwalitatief. Er zitten veel functies op zoals het warm houden van melk en borden, of de stoomreinigingsfunctie. Als je de oven open doet zit er een 'cheatsheet' stikkertje in zodat je direct kan zien welk programma ook alweer voor bijvoorbeeld vis bereiden is. Voorverwarmen duurt wat langer dan onze oude oven, maar gezien deze aanzienlijk meer liter inhoud heeft is dit te verwachten.

Weusten 11-12-2014
Geschreven voor: Samsung CP1370-S

Deze combi heb ik aangeschaft vanwege de reviews op kieskeurig.nl.
Het apparaat ziet om te beginnen heel mooi uit. Het bedieningsgemak is gewoon het einde omdat er maar twee draaiknoppen nodig zijn en dat de ovendeur naar voren uitklapt. De resultaten zijn super gewoon. Ik heb ter vergelijking een oven temperatuur meter erin gelegd . Als je de temperatuur een graadje of 15 hoger instelt is de temperatuur gelijk in het voorgeschreven recept.
Ovenschotel en ook al cake erin gebakken en dat is buitengewoon goed gelukt.
Een echte aanrader voor een een super prijs. Over de duurzaamheid heb ik nog niks te zeggen omdat ik apparaat te kort in mijn bezit heb. Ik heb meerdere apparaten van samsung die super werken dus die duurzaamheid zal ook wel een dikke 10 gaan scoren.

LordSudwick 10-12-2014
Geschreven voor: Samsung CP1370-S

Een fijne ruime combimagnetron. We hadden hiervoor een CE1000 en deze kan qua mogelijkheden ongeveer hetzelfde (behalve dat er geen "nare luchtverwijderfunctie op zit).

Een erg complete accessoirespakket met een steamcleaner, crustplate en een bakplaat.

Groter dan verwacht ook, maar zijn er tot nu toe ongelofelijk blij mee. Staat ook erg mooi in de keuken!

Gerard_321 . 09-12-2014
Geschreven voor: Samsung CP1370-S

De Samsung CP1370 nu enige tijd in bezit en ik moet zeggen dat het een prima combimagnetron is die precies doet wat ik van een combimagnetron verwacht! Het bevat vele opties die ik nog niet allemaal gebruikt heb. Momenteel gebruik ik met name de oven en de magnetronfunctionaliteiten en op z'n tijd een pizza. De crisp-functie doet z'n werk hierin goed. Memoryfunctie's zijn handig voor wanneer je vaak hetzelfde opwarmt of bereidt.

Bediening is gemakkelijk en simpel en werkt intuïtief. Ik ben iets minder te spreken over het instellen van tijd en wattages/vermogen/graden via de draaiknop, dit is wel even wennen maar als je het eenmaal doorhebt is ook dit prima te gebruiken. Als je nog nooit een combi hebt gehad is het in het begin misschien sowieso wat wennen aan alle opties en mogelijkheden, echter heb je vrij snel door hoe het werkt en hoe je iedere mogelijkheid gebruikt.

De vormgeving is goed en ik ben wel heel blij met de deur die naar beneden openklapt i.p.v. een draaideur naar links. Dit is voor mij vele malen handiger. Oven is lekker groot, een grote ovenschaal voor 4 personen van de IKEA past er met gemak in.

Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen maar m'n vorige Samsung heeft het echt jarenlang naar volle tevredenheid gedaan en is vervangen doordat deze iets te klein was en minder opties had. Ik heb er dan ook alle vertrouwen in dat deze Samsung het net zo goed gaat doen!

Al met al: Heel tevreden met deze combimagnetron en zou hem zo weer kopen :)

Sander_86 03-12-2014
Geschreven voor: Samsung CP1370-S

Net als de vorige magnetron een perfect apparaat.
Voordelen: klep slaat naar voren open, groot volume (voor niet inbouw), losse bakplaat, makkelijke bediening
Nadeel: draaiplateau kan niet stilgezet worden

John1001 22-11-2014
Geschreven voor: Samsung CP1370-S

Zeer veelzijdig combi-magnetron. Groot inhoud en mooi uitstraling.Prijs Kwaliteits verhouding uitstekend.

Mimove 18-11-2014
Geschreven voor: Samsung CP1370-S

Veel mogelijkheden in 1 apparaat. De handleiding is heel duidelijk en hij ziet er mooi strak uit. Hij werkt ook prima; de oven warmt snel op en de resultaten zijn heel goed. Ben er heel blij mee!

IC Dekker 13-11-2014
Geschreven voor: Samsung CP1370-S

Duurzaamheid kan ik nog weinig over zeggen want pas gisteren gekocht maar de magnetron en over zijn erg gebruiksvriendelijk. De handleiding is duidelijk en de magnetron en oven geven alles precies aan. Vanmorgen 2 croissants gebakken en deze waren top. Tot nu toe erg tevreden over de oven en magnetron.

Leonie1979 11-11-2014
Geschreven voor: Samsung CP1370-S

Mijn moeder heeft dezelfde combimagnetron, hij is zo makkelijk in gebruik en mooi van vormgeving.
Ik moest hem ook hebben en ben er erg tevreden over.

Magnetronkok 09-11-2014
Geschreven voor: Samsung CP1370-S

De Samsung CP1370-S is een sierraad in mijn keuken. Het is een zeer degelijke magnetron met alle mogelijkheden welke ik als volleerde kok nodig heb in de keuken. Hij heeft een zeer professionele uitvoering en een mooie functionele emaille binnenwand.Het is niet alleen een functioneel sierraad in mijn keuken maar in mijn hele huis!

Len 55 08-11-2014
Geschreven voor: Samsung CP1370-S

Heb de magnetron en oven in gebruik. Wat een fijn product om mee te werken.Duidelijke gebruiksaanwijzing
en gebruiksgemak.Zelfs voor iemand met twee linkerhanden. Een superproduct.

Annemarie1946 07-11-2014
Geschreven voor: Samsung CP1370-S

Apparaat ziet er supermooi uit en de afwerking is zoals je van Samsung mag verwachten.Dus perfect.
De mogelijkheden zijn zeer uitgebreid. Je kunt oa een bakplaat gebruiken door het draaiplateau te verwijderen.
Geluidsniveau is heerlijk rustig.
Kortom een ideale combi combimagnetron.

Vera_ 08-11-2013
Geschreven voor: Samsung CP1370-S

Deze mooie ruime combimagnetron biedt veel mogelijkheden. Ik heb ze nog niet allemaal uitgeprobeerd, want zo lang heb ik hem nog niet. De oven werkt prima! Ook fijn dat je een snelle voorverwarm functie hebt. Let wel op dat de grill uit staat als je vervolgens de hete lucht functie wilt gebruiken.

De combimagnetron is gemakkelijk te bedienen. Na het lezen van de gebruiksaanwijzing is alles ook wel duidelijk.

Ook fijn is dat er een stoom schoonmaakfunctie op zit.

Over de duurzaamheid kan ik nog niks zeggen.

Al met al een super combimagnetron!